Obavijest o načinu podnošenja PRIGOVORA gostiju


Sukladno odredbi čl.6., 1 toč.3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (“Narodne novine” broj: 130/17) obavještavamo goste marine da prigovor na kvalitetu naših usluga možete dostaviti u pisanom obliku u našim poslovnim prostorijama (gdje će pisanim putem biti potvrđen primitak prigovora) ili putem niže navedenih adresa:

Recepcija Marina Zadar, Ivana Meštrovića 2, 23 000 Zadar;
E-mail: info(manki)marina-zadar(tocka)hr
Tel.: +385 (0)23 411 130
Tel: +385 (0)23 411 134
www.marina-zadar.hr

Uz pisani prigovor molimo dostavite Vaše ime, prezime i adresu, kako bismo Vam mogli dostaviti pisani odgovor na Vaš prigovor te na taj način utjecati na poboljšanje kvalitete naših usluga.

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.